חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מניקור פדיקור בהוד השרון

מניקור פדיקור בהוד השרון

רוב הגברים ואפילו חלק מהנשים, לא תמיד מכירים את ההבדל בין פדיקור למניקור. אם כן ההבדל בין השניים הינו, שפדיקור עוסק בטיפולים שקשורים לכף הרגל ומניקור הינו טיפול שמתרכז בכפות הידיים שלנו. כפות הידיים וגם כפות הרגליים הינם אברים שיש בהם שימוש תדיר וחשוב לתחזק אותם כראוי על מנת שיצליחו לסייע לנו לתפקד ביום יום. כף הרגל היא איבר שעליו נשען רוב היום ובשל כל פעולות ההליכה והעמידה הממושכת, עלולות להיווצר בעיות שונות. בדרך כלל פדיקור נתפס כטיפול פשוט ומרגיע אולם לעיתים הטיפול יכול להיות הרבה יותר מורכב מריכוך כף הרגל, כמו בעיית ציפורן חודרנית, אגזמה וכולי. במאמר זה נרחיב אודות מניקור פדיקור בהוד השרון, על היתרונות בטיפול בקרבת מקום ועל החשיבות של שני הטיפולים הללו.

מניקור פדיקור בהוד השרון

פדיקור מניקור – לשיפור העור והציפורניים

אם עד כה הסתפקתם בפעולות טיפוח כמו רכישת איפור, צבע ותספורת חדשה, קניית בגדים ובשמים, מריחה של קרמים וקביעת תור אצל הקוסמטיקאית לטיפולי פנים למיניהם, שימו בראש הרשימה גם את הטיפולים שקשורים לכפות הידיים והרגליים – טיפולי פדיקור מניקור. טיפול מניקור מטרתו לטפח את כפות הידיים שלכם. הטיפול הופך את העור של הידיים לעור רך, נעים ונקי. בנוסף, הטיפול כולל גם טיפוח ציפורניים, שיוף, בנייה של ציפורניים, מריחה של לק וכולי. עם תום הטיפול הידיים תיראנה אסתטיות ונקיות. הפדיקור מטרתו כאמור לטפח את כפות הרגליים ולטפל בבעיות שקשורות לציפורניים ועור קשה ומת. הטיפול מתחיל בריכוך של כפות הרגליים באמצעות גיגית עם מים פושרים וקרמים שמסייעים בכך, ניקוי של הציפורניים, טיפול בבעיות עור כשהכל יחד תורם לבריאותו של המטופל ולהרגשה הפיזית והמנטלית.

למה טיפול מניקור פדיקור בהוד השרון מומלץ

הוד השרון הפכה בשנים האחרונות לעיר מבוקשת ביותר. יש בה איכות חיים גבוהה, היא מציעה אין ספור מסגרות טובות לילדים, שכונות חדשות ובתי מגורים אטרקטיביים. בהתאם לזאת ניתן לזהות נהירה של משפחות רבות שמגיעות מכל הארץ להוד השרון. יחד עם זאת, נשים רבות ביניהן אימהות, רווקות, נשות קריירה – כולן מעוניינות בטיפולי טיפוח קרוב לבית, שיסייעו להן להראות במיטבן, שכן רובן מודעות לחשיבות המראה החיצוני שלהן שמתחיל באצבעות ארוכות משוכות בלק. טיפוח הוא כלי משמעותי שמותיר רושם בפגישת מכירה, לביטחון העצמי, לדייטים ועוד. על כן, יש מספר לא מבוטל של קליניקות בהוד השרון שמספקות את הטיפולים הללו, כשבין היתר את הטיפול מניקור פדיקור שנמצא במרחק נגיעה.

טיפולים שמתלווים לפדיקור ומניקור

נוסף על טיפול הפדיקור והמניקור, הקוסמטיקאית תשמח להעניק לך עוד מגוון של טיפולים נלווים כגון – הסרת שיער בשעווה, הסרת שפם ועיצוב גבות שגורמים לפנים שלכם להיראות נקיות ואסתטיות, טיפולי פנים מגוונים שמשפרים את מראה העור וגורמים לו להיות גמיש ורך, טיפול בניית ציפורניים שמסייע לחיזוק הציפורניים ולמראה יפה. במידה ותקפידו לבצע את כל הטיפולים הללו אתם תראו ותרגישו במיטבכם וכידוע, כשאנו מרגישים טוב אנחנו משדרים זאת לסביבה ואנשים ירגישו את זה וירצו תמיד להיות במחיצתנו.
מתגוררת בהוד השרון? מחפשת טיפול איכותי לטיפוח כפות הידיים והרגליים שלך? בקליניקה לטיפוח ויופי של אקסניה תקבלי את הטיפול המקצועי ביותר על ידי מטפלת מיומנת – כשאת יושבת ברוגע על כורסא נוחה ומתמסרת לטיפול נעים ועיסוי מפנק שישחרר את כולך ויטפח את גופך.

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

מה חדש אצלי באתר?

היי, כבר מיצית?

קבלי הטבה של 10% על הבנייה הראשונה בג'ל, שתחזיק 5 שבועות!

רק נשאר לך לבחור את הצבע 💅

דילוג לתוכן