חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

למה לשים איפור קבוע?

למה לשים איפור קבוע

בכל מקום אנחנו רואות בנות ששמות איפור קבוע וזה נהיה ממש טרנד. יש כמה סיבות מאוד פשוטות לשים איפור קבוע וכדאי מאוד שנבין למה לשים איפור קבוע. אם נבין את הסיבות הללו אולי הן ישכנעו אותו לשים איפור קבוע או לא.

איפור קבוע | אקסניה

חוסך זמן

תחשבי על הזמן שתחסכי בבוקר. לא צריך לצייר או למלא גבות בכל יום. אפשר להוציא כמעט לגמרי את האיפור משגרת הבוקר. יהיה לך יותר זמן להנות מהיום שעומד לפנייך. אחרי שאת שמה איפור קבוע, תיראי מדהים גם כשתתעוררי.

מחקרים אומרים שנשים מתאפרות במשך שנתיים מחייהן. אני יכולה לחשוב על הרבה מאוד דברים יותר טובים שאני יכולה לעשות בשנתיים.

חוסך לך כסף

כל תכשירי האיפור השונים עולם כסף בצורה שוטפת. זה נכנס למחזור החודשי; עפרונות, ליפסטיק. שלא נדבר על הזמן שזה מבזבז לנו. כל פעם שאנחנו רוצות להיראות טוב אנחנו צריכות ללכת לקנות תכשירי איפור ולעצב את הגבות במקום מיקרובליידינג.

נשים בארצות הברית מוציאות 3,800 דולר בשנה על איפור. בהתחשב שישראל נמנית כמדינה מערבית שמאוד מושפעת מארצות הברית ההפרש לא כזה גדול. אז אם את רוצה לצאת לחופשה נחמדה פעם בשנה תחסכי את הכסף על מאיפור זמני וטוסי לחו"ל במקום.

חוסך לך דאגות

את יכולה "לשכוח" איך את נראית בגלל שאת נראית טוב כל הזמן. לאן שלא תלכי, המראה הטוב ילווה אותך. לא נמרך לך איפור על הפנים ואין צורך לקנות מטליות לחות. כל מקום, כל זמן, טיפ טופ. זאת הסיבה העיקרית למה לשים איפור קבוע.

יותר מזה, אם העור שלך רגיש אין צורך לדאוג מאלרגיות כי את לא צריכה לשים תכשירי טיפוח. זמן וכסף מדידים, דאגות ממש לא. בנוסף לכך, איפור קבוע הוא אמצעי שעוזר להחזרת פיגמנטים של עור לאזורים בהם יש שינוי בצבע העור.

ביטחון עצמי

להרבה נשים שאין להן גבות זה יכול לשדרג משמעותית את הביטחון העצמי. אם תעשי מיקרובלדינג אצל מקצוענית אמיתית הגבות יראו טבעיות ואת תיראי מושלם. הביטחון שלך יעלה בהתאם. אותו הדבר לגבי השפתיים – תיקן שפתיים לא סימטריות או עיצובם יכולה להיות סיבה למסיבה. בני אדם נמשכים לסימטריות מטבעם.

לסיכום: אז למה לשים איפור קבוע?

כי הזמן, הכסף והניראות שלך חשובים לך. הם גם חשובים לנו. כדאי לקרוא מה צריך לדעת לפני שמתחילים את התהליך. כדאי לדעת גם איך לשמור על האיפור הקבוע.

קראי גם את המאמרים הבאים

מה חדש אצלי באתר?

היי, כבר מיצית?

קבלי הטבה של 10% על הבנייה הראשונה בג'ל, שתחזיק 5 שבועות!

רק נשאר לך לבחור את הצבע 💅

דילוג לתוכן